الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

32 ماهگیت مبارک همه دنیای من .....

1393/10/7 0:53
نویسنده : مامان منصوره
881 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدانم تو را به اندازه ی نفسم دوست دارم یا نفسم را به اندازه ی تو ؟
 نمیدانم چون تو را دوست دارم نفس میکشم یا نفس میکشم که تو را دوست بدارم ؟
 نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست یا تکرار دوست داشتن تو زندگیَم ؟
 تنها میدانم ، بسیار میخواهم تو را …

دل تو وقتی میگیره دل من میخواد بمیره حاضرم دلم بمیره تا دل تو نگیره

نمی دانم چشمانت با من چه میکند ؟ فقط وقتی که نگاهم میکنی چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد که حس میکنم چقدر زیباست فدا شدن برای چشمهایی که تمام دنیاست

دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی ، دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی ، دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی . . ...

 

32ماهگیت مبارک گلدونه من.....

 

پسندها (8)

نظرات (9)

مامان پارسا
7 دی 93 11:12
سلام دوست عزیز، چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه. یه خواهشی ازتون دارم پسرم پارسا بعد از یک غیبت نسبتا طولانی به نی نی وبلاگ برگشته و تو جشنواره عکس شرکت کرده، برای حمایت از اون لطفا عدد 81 رو به شماره 1000891010 پیامک کنید، پیشاپیش از لطفتون ممنونم.
مامان فرخنده
8 دی 93 7:46
22 ماهگيت مبارك باشه النا جونم چه لباس خوشگلي خيلي خيلي بهت مياد عزيززززززززززززم منصوره جون لباس را ازكجا گرفتي خيلي شيك وبينظيره
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،بهت سر میزنم میگم
مامان خدیجه
9 دی 93 14:40
منصوره جون خيلي خوب مينويسي النا جون 32 ماهگيت مباركه هميشه سرزنده وسالم باشي
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیز دلم،ببوس دختر گلتو
مامان مهدیه
11 دی 93 14:44
خیلی خوب مینوسی .برای دخملی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
افسانه
11 دی 93 18:54
سلام عزیزم . چه متن قشنگی گذاشتی . مرسی . ماشالله . دخمل خوشگلمون هم چه با استعداده . چه نقاشی خوشگلی کشیده . ایشالله همیشه در پناه خدا سلامت و شاد باشه . ببوسش دختر خوشگل رو .
افسانه
11 دی 93 19:12
سلام عزیزم . به به ! سی و دو ماهگیش مبارک باشه . چقدر ماشالله شیرین و طناز شده جیگر طلا . نقاشیش هم خوشگله . ماشالله به استعداد خانومی . ایشالله همیشه در پناه خدا سلامت و شاد باشه . بوس واسه دختر ناز .
مامان منصوره
پاسخ
مرسی افسانه جون،بوس
مامان فرخنده
11 دی 93 19:15
عزیزززززززززم ما تهران زندگی میکنیم ممنون که جوابم را دادی در مورد پوشک من هم ناموفق هستم بدیش همینه اگه الان نتونیم بگیریم حالا حالا باید پوشک بشند پسر یکی از همکاراهام با اینکه سه سال و یکماهش هست همچنان پوشک میبنده تازه میگه توی مهدشون بعضی از بچه های چهارساله هنوز پوشک هستند این یعنی فاجعه فکرش را کن وای خدایا فقط خودتت به دل این فرشته های معصوم بنداز که با ما همکاری کنند وزودتر راحت بشیم من که دیگه باورکن منتظر معجزه خدا هستم دیگه نمیدونم چیکار کنم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،منم منتظر معجزم
✿مامان آروشا✿
14 دی 93 12:09
سلام مامان منصوره و النای گلم. 32 ماهگی دختر گلم مبارک. الهی همیشه سلامت بو خوشبخت باشین.
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیز دلم،مرسی بابت دعای قشنگت،آمین، بوس واسه دختر گلی
دختر آسموني
15 دی 93 12:04
عزيزم چه نقاشي قشنگي كشيده. افرين. آفرين.