الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

بدون عنوان

1393/10/14 14:30
نویسنده : مامان منصوره
302 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

سلام نفسم

سلام گلم

ببخش خیلی وقته برات از شیطونیات و شیرین زبونیات نگفتم امروز میخوام از  چیزایی که دوست داری و بهشون علاقه داری برات بگم ،که عاشق باب اسفنجی هستی،بی نهایت،و توخونه مدام شعرشو میخونی،(باب ابسنجی،باب ابسنجی،شلدار مکعبی)مامان فدای شیرین زبونیت،

نقاشی کشیدنم خیلی دوست داری تازه گیا خیلی قشنگ نقاشی میکشی  از بین غذا هم ماکارونی و سیب زمینی سرخ کرده که میان وعده برات سرخ میکنم دوست داری و باسس میخوری ولی بیشتر از همه کباب کوبیده رو دوست داری و تنها غذایی که با اشتها  میخوری کباب هستش به کارتن هم خیلی علاقه داری صبح که از خواب بیداری میشی میگی برام کارتون بزار ،

عاشق بیرون رفتنی،با این که هوا سرده و نمیشه زیاد بیرون رفت ولی همیشه لج بیرون و میگیری،بیرونم که میری اصلا دوست نداری بپیچونیمت،لباس زیاد و دوست نداری، چند روزی بود سرما خورده بودی و سرفه میکردی  و یه کوچولو تب داشتی  حتی 2 روز بیمارتان بستری شدی،وای که چه روزهای بدی،چقدر زجر کشیدی جان مادر،چقدر جفتمون گریه کردیم،مادر فدای اشکات ،دوست ندارم چشای زیباتو خیس ببینم،وقتی اشکاتو میبینم ، از زندگی ام خسته می شم

همیشه بخند،عزیز دلم امیدوارم همیشه تو زندگیت شاد و سلامت باشی وقتی میخندی انگاری دنیا رو به ما میدن پس همیشه بخند و شاد باش که ما هم از شادی تو شاد باشیم،

هر روز  رو به آسمان میکنم
و از آنکه تو را آفریده
از بابت هر آنچه به تو داده
تشکر میکنم. . .
خدایا عاشقتم

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتیم

از تمام دار دنیا ، تنها یک چیز دارم : دوستت !

دوستت دارم ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدایم

چون عاشق توام و محتاج خدایم . . .. .

خدای من
خوب من
خوب این
خوب اون
خوب ما
برای همه ی داده هات
و نداده هات
که همون داده هاست…
شکر . . .

پسندها (6)

نظرات (8)

مامان مبینا
14 دی 93 16:28
ماشالله خیلی ناز ودوست داشتنیه بووس واسه خانم کوچولو
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،ممنونم که بهمون سر زدید
افسانه
15 دی 93 1:15
سلام عزیزم . ماشالله به دخمل خوشگل ! چه نقاشی های خوشگلی هم می کشه . آفرین که دخملی غذا خوب می خوره تا زودی بزرگ و قوی شه . چه مامان و بابای مهربونی داره که میبرنش تفریح . ایشالله خوشبخت باشین و سلامت . دخمل کوچولو هم زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه . دختر طلا رو ببوسین .
مامان منصوره
پاسخ
مرسی افسانه جون،ببوس دختر گلتو
دختر آسموني
15 دی 93 12:03
هزار ماشا اله. چه خوشتيپ. خوشگل خانوم. انشااله هميشه در كنار هم شاد باشيد و هيچ وقت هيچ وقت نريد بيمارستان و هميشه سلامت باشيد.
مامان منصوره
پاسخ
آمین عزیزم،
♥ دنیای دســر ♥
16 دی 93 21:01
از ♥ دنیای دســر ♥ دیدن کنیــــد . . . *_*
شاپرک
17 دی 93 1:26
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
مامان مهدیه
17 دی 93 14:08
ماشالله به این دختر خوشگل و خوشتیپ
مامان منصوره
پاسخ
مرسی مهدیه جون شما لطف دارید
مامان فرخنده
21 دی 93 15:41
منصوره جون خوشحال شدم ديدمت خانمي پالتوت خيلي خوشمله النا جون خوش تيپ اميدوارم هيچ وقت هيچ وقت مريضي نياد سراغت وهميشه شاد وسلامت باشي ومامان منصوره كلي ازديدنت انرژي بگيره
مامان منصوره
پاسخ
آمین،فرخنده جون ممنون بابت دعای قشنگت،ایشالله هیچ بچه ای مریض نشه،آمین ببوس دختر گلتو
مامان لیانا
29 دی 93 1:25
خدای من چه خانواد خوشتیپی دیگه نبایدم خوشگلی النا دور از انتظار میبود..به به چشممون به جمال مامان مهربون النا جون روشن شد..انشالا همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشید
مامان منصوره
پاسخ
ممنون بابت دعای قشنگت مرجان جون،آمینببوس لیانا جونو