الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

نهمین سالگردازدواج.....

1393/9/14 0:40
نویسنده : مامان منصوره
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

النای خوبم

امروز نهمین سالگرد ازدواج من و باباییه،نه ساله که داریم با خوشی کنار هم زندگی میکنیم من زن خوشبختی هستم که خدا با دادن تو این خوشبختی رو چند برابر کرده.....

امسال  هم یکی از بهترین روزهای زندگیمونو با تو جشن میگیریم و بودن تو کنار ما دلیل دیگه ای میشه برای خوشبختی بیشتر،دختر قشنگم بیا با هم دعا کنیم تا این خوشبختی سالهای سال ادامه داشته باشه و ما با هم در کنار هم با سلامتی و سعادت زندگی کنیم .

خدایا به خاطر تمام خوبیهات و به خاطر تمام لطفی که به ما داشتی ازت ممنونیم و همیشه تورو به خاطر بزرگیت شکر میکنیم و از اینکه هیچوقت توی هیچ شرایطی مارو تنها نمیگذاری سپاسگذاریم...

اینا عکسهایی که قبل از اینکه بابایی بیادلباستو عوض کردم و ازت گرفتمت....

اینجا قبل اینکه بابا بیاد رفتی 100 بار در یخچال و باز کردی و گفتی کک کک(کیک)منم دلم واست سوخت گذاشتم پیشت که بخوری.....

دیدی از دستت عصبانیم داری بهم تعارف میکنی.....

سعید عزیزم دوستت دارم خیلی زیاد.....

این متن و یادگاری نوشتم و پشت در ورودی زدیم،فدای امضاء تو دختر نازم.....

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (10)

افسون
14 آذر 93 23:21
سلام گلم . مبارک باشه سالگرد ازدواجت عزیزم . ایشالله همیشه در کنار همسر و دختر خوشگلت زندگی سرشار از مهرو سلامتی داشته باشی . دخملی هم که چه ذوق کرده . ای جانم . ببوسش دختر طلا رو .
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم بابت دعای قشنگتببوس دختر گلتو
مامان مهدیه
15 آذر 93 10:49
سالگرد ازدواجتون مبارکه خانمی ایشاالله همیشه خوشبخت باشید
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مانلی
15 آذر 93 18:03
ای جوووووونم مبارکتون باشه خانومی مانلی من هم اولا از عکس فرار میکرد ولی چند بار بهش گفتم من زست میگیرم تو ازم عکس بگیر کم کم خوشش اومد ولی با این حال هنوز هم بعضی موقعها فرار میکنه و نمیزاره ازش عکس بگیرم
مامان خدیجه
15 آذر 93 21:32
عزیزم سالگرد ازدواجتون را بهتون تبریک میگم امیدوارم سالیان سال در کنار هم با سلامتی وعاقبت بخیری زندگی کنید وزندگی سرشار از خوشی وشادکامی را براتون آرزو میکنم الناجون عزیز آخه کیک نصفه را برای باباجون میارن دخمل شکمو البته نگار هم دست کمی از النا جون نداره
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم..ممنون واسه دعای قشنگت
عمه فروغ
20 آذر 93 13:56
سالگرد ازدواجتون مبارک ان شاا.. سال های سال در کنار هم و النا جون به خوبی و خوشی زندگی کنید و کلبه تون پر از عشق و محبت باشه
مامان فائزه
22 آذر 93 2:42
سلام منصوره جان همه ی بستهای جدیدتو دیدمفوق العاده ان خیلی حوصله داری و خوب هم مینویسی النا جونم هزارماشاله خانمی شده،بزرگ شده ببوس شدوستتون دارم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی منم دوست دارم.....ببوس امیر جونو
مامان لیانا
23 آذر 93 16:35
منصوره جووووونم سالگرد یکی شدنتون مبارک انشالا همیشه خوشبختبی همراه خانواده گرمتون باشه..عزیزم النا چقدر بزرگ شده و تغییر کرده روز به روز خوشگل تر میشه..من فدای این کیک تعارف کردنت بشم حبه قند..چه دست خط خوشگلی هم داریااا
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم....ممنون بابت دعای قشنگت،(آمین) خدا نکنه خاله جونی،ببوس دختر گلت
دختر آسموني
26 آذر 93 8:11
منصوره جان تبريك مي گم. اميدوارم هميشه جمع خانواده سه نفرتون پر از خاطرات شاد و شيرين باشه.
مامان منصوره
پاسخ
آمین.ممنون بابت دعای قشنگت عزیزم
فایضه مامانه عسل
30 آذر 93 21:03
سلام خوبین ؟ مامان النا جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون....
مامان فرخنده
3 دی 93 10:50
منصوره جان نهمين سالگرد ازدواجتون مبارك باشه وهميشه شاد و سلامت دركنار همديگه روزهاي عاشقانه اي سپري كنيد
مامان منصوره
پاسخ
ممنون عزیزم.مرسی بابت دعای خوبت