الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

23 ماهگیت مبارک عزیزم......

1392/10/29 10:32
نویسنده : مامان منصوره
492 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر زیبایی من......

23 ماهگیت مبارک،این روزها به هر دومون خیلی سخت میگذره،نمی دونم چرا؟زیاد بهونه گیری میکنی همیشه بهم چسبیدی و دوست داری بغلت کنم و یا همیشه ببرمت بیرون...... 

 میدونم و اعتقاد دارم مهمترین وظیفه من کنار تو بودن وبه تو رسیدنه و همراهی و لذت بردن از وجود نازنین تو.....چه کنم که بعضی وقتهاکم میارم و وقتی میای و دستاتو دور گردنم حلقه میکنی و منو میبوسی تموم خستگیهام میریزه دوباره انرژی میگیرم برای با تو بودن و به تو رسیدن،هر چند فکر میکنم همه لج بازیهات بخاطر دندونت باشه،

اینجا نشوندمت که بیرونو نگاه کنی ......

زمانی هم که صدات در نمیاد داری یه خراب کاری میکنی...... 

دیگه منت مامانو نمیکشی که بهت آب بده خودت صندلیتو میگیری و میری روی ظرف شویی آب میگیری و میریزی روی  زمین...... 

اینجا آماده شدیم بریم خونه مادر جون شما هم نشستی رو پله تا بابا بیاد دنبالمون...... 

 

میوه ی دل من دوستت دارم زیاد......

اینجا حیاط مادر جون ایناست که اومدیم سبزی بکنیم و شما هم آفتاب ببینی......

گفتم که دیگه منت مامان و نمیکشی صندلیتو میگیری و هر جا که قدت نمیرسه ازش استفاده میکنی......

گلدونه مامان،مامان فدایی کنجکاوییات...... 

داری کارتون نگاه میکنی......

و تو میخندی جان مادر،نه اینکه این هم جزء بازی تو بوده،نه اینکه تو با هیچ اهدی رو در بایستی و تعارف نداری،

از دنیای ما بی خبری......

زندگی کن شاد شاد...... 

تو و نگاه کردن به تو سیرابم نمی کنه......النای من نمی دونی چقدر خدا رو شکر میکنم برای داشتن تو...... 

 

فکر نکنی بی خیالتم قیچی خودته......

 

دوستت دارم زیادددددد عزیزم......دوستت دارم بی حد......بی انتها...... 

 








پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیسو وآیسا
29 دی 92 12:03
بوس برا النای نازززززنینم 23 ماهگیت مباررررررک عزیززززززم وای منصوره جووون چرا این وروجکها اینقدر عاشق رژ لب هستن قشنگ بود عکسهات گل ناززززززززز
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم چشااااات ناز میبینه ،والا نمی دونم عطرا جون آدمو میکشن غذا بخورن،رژ و مداد و خوب میخورن،بوس واسه دخترای نازت،
مامان سینا
30 دی 92 1:27
23 ماهگیت مباااااااااااااااااااااااارک عزیزم چه عکسای نازی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
نیلوفر/مامانه روژینا
2 بهمن 92 1:10
عزیز دلم النای نازم 23 ماهگیت مبارک.مامانی فکر کنم این بهونه گیریهایه دخملیا تمومی نداره.روژینا هم همینطوره و مدام میچسبه به من و میگم بغلم کن.النا عسلی رو از طرف من حسابی ببووووووووووس
مامان منصوره
پاسخ
آره النا هم همینطور شده.ببوس دختر نازتو
الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 16:19
23 ماهگیت مبارک خوشگله خاله. خاله فدات
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم با فتخار لینک شدی
الهام مامان امیرعلی جون
2 بهمن 92 16:19
عزیزم امیرعلی جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تا 3 بهمن فرصت باقیست.پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مامان پریسا و آنیسا
3 بهمن 92 9:20
23 ماهگیت مبارک باشه خانوم خوشگله این گلا هم واسه النا جون
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم.بوس واسه دخترای نازت
مامان لیانا
5 بهمن 92 0:28
فدای النا جون بشم که اینقدر کاراش شیرینه..خاله جون از صندلی واسه نشستن هم استفاده کن..23 ماهه شدنت هم مبارک عسل خانوم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
sara
28 بهمن 92 18:54
عمه سارا فدای اون چشات بشه خوشمل من چند روز ندیدمت دلم برات یه زره شده
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عمه جون مهربون ما هم دلمون واست تنگ شده