الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

عکس......

1392/10/15 23:53
نویسنده : مامان منصوره
309 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم......

تو همان مهربانی ؟!!یا مهربانی همان توست؟!!

نمیدانم......فقط میدانم بی شک نسبت نزدیکی دارین......

عاشق این عکستم بی دلیل...... 

مادر جون واست چادر نماز درست کرده داری باهاش نماز میخونی.....ای جان مادر 

اینجام رفتی تو میز تلویزیون داری کتاب میخونی...... 

شیرینترینم......تنها امیدم......تنها دخترم...... دوستت دارم بی نهایت مادر......دوستت دارم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فائزه
17 دی 92 17:59
سلام منصوره جان وااای ممنونم ازت چقدر محبت داری آره گلم همه ی اون کارهارو انجام دادم اتفاقا امیرعلی روبه راه شده بود اما دوباره سرما خورد توصیه ات خیلی به دردم خورد خدا عمرت بده و النا جون رو عروس کنی انشالله من مدتی شبکه ام قطعه اگه دیر به دیر میام ببخش گلم
مامان فائزه
17 دی 92 18:03
یلدا خوش گذشته دیگه!!!!!!!!!!! پس عکس خودت کو گلم؟یه نظر می دیدیمت خوب النا جون هم هم بزرگ میشه هم ورروجک خانم تو دل بروووووووو مراقبش باش و ببوسش عزیزم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،تو آخرین مطالب قسمت دریا عکس خودم هست عزیزم.
مامان سینا
19 دی 92 0:41
حسابی شیطون شدیا عزیز خاله جیگر خاله
مامان منصوره
پاسخ
آره ماشالله نمیشه ازش چشم برداشت
مهشید مامان مهتا
19 دی 92 21:14
طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا نیست تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.niniweblog.com www.mahta91.niniweblog.com
مامان لیانا
20 دی 92 0:55
ای جان با لاک قرمز خوشگل داره نماز میخونه خدا حفظت کنه خانوم کوچولو
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم واسه دعایی خوبت
_r2Yht_ODfNPhHUDp31ev2xO-wbfSUuZHGZCYO_VVyNfzE-sa_y1HckI0DkgcXcj
20 دی 92 23:25
الهی بگردممممممم ماشالا چه بزرگ شده
مامان منصوره
پاسخ
به جا نیاوردم ؟
مامان آیسو وآیسا
21 دی 92 16:56
قربونت برررررم
مامان منصوره
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان الهام کوچولو
21 دی 92 20:51
اگه بدونی چقد دلم برات تنگ شده چه قد نازتر می شی وقتی نماز می خونی.انشالله خدا همیشه پشت و پناهت باشه.بوووووس.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم.ما هم دلمون واست تنگ شده.بوسسسسسسسسسسسس
علی
21 دی 92 22:06
سلام چه وب نازی داری حیف نیست در وبلاگتون از شکلک استفاده نمیکنید خوشحال میشم که به وبم بیایید واز شکلکام استفاده کنید تا وبتون خوشمل تر والبته زیبا تر ورویایی بشه من منتظر حضورت گرمتون در وبلاگم هستم وخوشحال میشم نظرتونم درباره ی وبم بدونم پس من منتظرم
مامان آنیساوپریسا
22 دی 92 16:11
چه عکسهای قشنگی النا جون نمازت هم قبول باشه فرشته کوچولو ما رو هم دعا کن
مامان منصوره
پاسخ
چشات قشنگه عزیزم.حتما
نسیم
26 دی 92 0:28
سلام منصوره جون چقدر قشنگ می نویسی نوشته هات خیلی با احساسن عکس های النا جون هم مثل همیشه خیلی قشنگه شرمنده دیگه خیلی نمی تونم پای سیستم بشینم و به وبت سر بزنم آخه تا میام سمت کامپیوتر فاطمه میاد تو بغلم النا جون ببوس
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،خواهش میکنم فاطمه جونو ببوس
ماجون
23 اسفند 92 21:28
تولدت مبارک گلم به ما هم سر بزن