الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

عکس......

1392/9/11 0:53
نویسنده : مامان منصوره
220 بازدید
اشتراک گذاری

خدا اون روزو نیاره که دست شما خودکار باشه از صورت شروع میکنی...... 

 

از لباس پوشیدنم که اصلا خوشت نمیاد...... 

ا

وقت خوابت و میخوایی بخوابی...... 

قبل خوابم داری با زبون خودت کتاب بابا تو بهترینی رو میخونی...... 

 

واااااای عزیزم تازه یاد گرفتی با این آبپاشه آب بپاشی،گرفتی سمت خودت که تو دهنت بزنی که آب بخوری و نفستم هی بند میومد و کل لباست خیس شد من و بابایی هم تا میتو نستیم خندیدیم...... 

 آب داخلش تموم شد و صدات در اومد......

ای جانم، یاد گرفتی با اون دستای کوچیکت نارنگی پوست بگیری،پوستایی که رو میز رو خودت گرفتی...... 

فرقی نمیکند!!

بگویم و بدانی......!!

یا......

نگویم و بدانی......

در خوب ترین جای جهان جا داری......!

      ♥       دلم       ♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نیلوفر/مامانه روژینا
14 آذر 92 4:59
ای جانم فدات بشم که صورتتو خیس کردی. قربون نارنگی پوست کندنت.افرین خاله جون.دخملون دیگه داره خانم خانما میشه. چقدر ناز لالا کردی و کتاب میخونی خوشگله.دوستت دارم مرسی خاله جون مهربون،منم دوستت دارم،دختر نازتو ببوس،
مامان سینا
15 آذر 92 20:12
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری و همین طور دختر خیلی نازی خدا حفظش کنه خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
مامان منصوره
پاسخ
سلام.مرسی عزیزم از اینکه به وبلاگ دخترم سر زدید،چشاتون ناز میبینه،
مامان سینا
15 آذر 92 20:12
با افتخار لینکتون کردم
مامان سینا
16 آذر 92 13:45
sina89.niniweblog.com
مامان آیسو وآیسا
17 آذر 92 9:41
ای جوووونم چه عکسهای نازززی...قربونت برم تو هم که مثل دوست جوووونت همه جاتو با خودکار نوشتی اون عکسش که با آبپاش خودشو خیس کرده خیلی قشنگه...
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،چشات قشنگ میبینه
مامان فائزه
18 آذر 92 5:19
سلام منصوره جون من دیر اومدم ببخش امیرعلی خیلی اذیتم می کنه،سرلاکم خریدم و امتحان کردم اما نــــــــمــــــــی خــــــــوره،امــــــــــا.... مدل سرنگ رو امتحان نکردم حتما این کار رو می کنممسی مسی آدرس وب امیرعلی رو هم که خواسته بودی دوست جونی: www.mofali.blogfa.com
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیزم،وقتی آدرسو میزنم خطا میده،انشالله که موفق شی بهش سرلاک بدی، یه خورده رقیقش کن،واسه پسر نازت
مامان مانلی
24 آذر 92 15:53
سلام دخمل شما هم ماشالله گوگولی هست خدا براتون حفظش کنه خانمی با افتخار لینک شدید مرسی عزیزم که بهمون سر زدین،آمین