الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

16 ماهگیت مبارت شاهزاده کوچولو

1392/5/9 8:01
نویسنده : مامان منصوره
215 بازدید
اشتراک گذاری

 

باورم نمیشه به این زودی گذشت.دوست دارم کش بیاد دوست دارم طولانی شه.ولی میدونم نمیشه.باید سعی کنم بیشترین لذت رو از روزام ببرم.چون میدونم زود زود میگذرن.

وقتی کلافه میشی.برای بهونه گیریهات.برای لجبازیهات.برای شیرین زبونیهات.برای بودنت.برای داشتنت.برای همه چیز تو میمیرم.

وقتی با دوچرخه بازی میکنی و عاشق این وسیله شدی منم عاشق تو شدمو میخوام برات بمیرم.

وقتی میام تو اتاقت و میبینم داری با اسباب بازیهات بازی میکنی و سرگرمی میخوام برات بمیرم.

وقتی میخوای با بابایی بری بیرون از شدت خوشحالی.با اون دستهای عروسکیت با من بای بای میکنی از لذتش میخوام برات بمیرم.

وقتی با اون چشمهای خوشکلت محو تماشایی تلویزیون میشی میخوام برات بمیرم.

وقتی خوابی و آرامشت و میبینم و از لذتش میخوام برات بمیرم.

وقتی بیدار میشی وبرام به زبون خودت صحبت میکنی و با اون دستهای ظریفت انگشتهای کوچیکت رو بالا و پایین میکنی من با تمام وجودم میخوام برات بمیرم.....

 

              باش تا من برات بمیرم.....

همیشه بخند عزیزکم








 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)