الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

همه زندگی من.....النای من

1393/11/7 10:15
نویسنده : مامان منصوره
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

33 ماهگیت مبارک گل ناز من.....

نفسم ، عشقم ، امیدم

روزهاست تو فکر نوشتن واست ام اما یه همت می خواست که دست به کار شم و بسمه الله...

دلم نمیاد بین ثبت این روزهای قشنگ فاصله باشه ببخش منو نازنین مادر

ولی چه کنیم که شدیدا شیطون شدی و باید خیلی مواظبت باشم،هنوز شدیدا گیر بابایی هستی،و انواع اسمها رو واسش استفاده میکنی،بابا...بابایی...باباجون...بابا سعید...عسیسسسم...

تو حرف زدنت پیشرفت کردی،هر چند دیر حرف اومدی ولی خوب ازت راضیم،تموم رنگها رو میشناسی،کلمات رو از  رو نوشته میخونی،.....

فدای دختر باهوشم.....

زندگی با تو شیرین ترین زندگیست.... چه خوب است مادری برای تو ، خستگی برای تو ، نفس کشیدن کنار تو

من محتاجم به این عشق

                              غرقم کن در دریای بی کران عشقت

                                                                       شکر برای داشتنت

فرشته ی قشنگم؛

آوای حرف های شیرین کودکانه ات...

برق شادی چشمان معصومت...

خنده های بی ریا و از ته دل کوچک و پاکت...

چه قدر قشنگ و زیباست

چه قدر شیرین و بی تکرار است

ما در افسانه ها به دنبال فرشته ها می گردیم

غافل از فرشته های نازنین دنیای اطرافمون

دخترک  ماهم، ملوسک قشنگم

بهترین نعمت خدای مهربون را برایت آرزو دارم

نعمت سلامتی

برای تو و برای همه فرشته های کوچیک روی زمین

النای گلم، از تو می خوام

همیشه و همیشه قدر سلامتی خودت رو بدونی

و سعی کنی تا

در زندگی راه گشای سلامتی برای دیگران باشی

پروردگارا

تو را به رحمت و بخشش بی پایانت

این فرشته های پاک را بر ما ببخش

پروردگارا

تو را به بزرگی و عظمتت

دل های کوچک فرشته های زمینی را

همیشه و همیشه شاد نگه دار

و تنشان را سالم و بدون هرگونه درد

آمین

شکوفه زندگیم 33ماهگیت مبارک

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (15)

مامان فرخنده
7 بهمن 93 11:26
33 ماهگيت مبارك عروسك ناز چقدر توي اين عكسها خانم تر شدي وقيافه ات عوض شده النا جون خوشگل
مامان منصوره
پاسخ
آره عزیزم وقتی موهاشو بالا میزنم کلی قیافش تغییر میکنهببوس دختر گلتو
افسانه
7 بهمن 93 16:07
سلام عزیزم . خوبی ؟ دختر طلا خوبه ؟ سی و سه ماهگیش مبارک باشه وای چه لباس خوشگلی ! چقدر لباسش بهش میاد پرنسس ناز از متنهایی که می ذاری خیلی خوشم میاد . مرسی ایشالله دختر ناز همیشه تندرست باشه و خندون بوس برای دخمل خوشگل ما
مامان منصوره
پاسخ
مرسی افسانه جان،ببوس دختر گلتو،ممنون بابت دعای قشنگت
مامان خدیجه
8 بهمن 93 10:42
عزيزم 33 ماهگيت مباركه باشه ناز بودي با اين لباس ناناز تر شدي
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم،ببوس دختر نازتو
مامان مهدیه
14 بهمن 93 19:36
ای جونم چه ناز شده
مامان محیا جونی
19 بهمن 93 23:05
چه فرشته خوشگلی..لباست چقد قشنگه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم چشاتون خوشگل میبینه
خاله مسی
22 بهمن 93 22:56
عروسک کوچولوی خاله دلم برات خیلی تنگ شده .من وپویان وپرنیان برات یه دنیا بوسه میفرستیم قربونت بشم چیزی تا تعطیلات عید نمونده روز شماری میکنیم تا عید از راه برسه وبتونیم بیایم دیدنت بوس بوس هزار تا بوس واسه یکی و یدونه خاله
مامان منصوره
پاسخ
عزیزای خاله،ما هم دلممممممون خیلی تنگ شده،زودی بیاین ما منتظریم
حمید رضا
26 بهمن 93 10:25
سلام چه دختر ماهی داری. خداییش عروس واسه شب عرسیش این قدر خوشگل نیس(عکس دوم رو میگم) ایشالا همشه صحیح وسالم در کنار خانواده شاد زندگی کنه و رنگ غم نبینه خدا برای شما نگهش داشته باشه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی ،آمین
دختر آسمونی
10 اسفند 93 13:44
چه پرنسس زیبایی. 33 ماهگیت مبارک فرشته خانوم.
مامان و بابا
16 اسفند 93 13:55
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا در ضمن خاله جون تعیین جنسیت نینیی شما رو چند هفتگی گفتن؟
مامان امیرعباس و ارغوان (دوقلوها)
23 اسفند 93 18:02
النای عزیزم تولدت مبارک
✿مامان آروشا✿
15 فروردین 94 21:30
سلام عزیزم، اول از هرچیز سال نو بر شما و دختر و همسر گلت مبارک باشه. ممنون از اینکه به ما سرزدین. خیلی خوشحالم کردین. هزارماشاا... به النای نازم چقدر بزرگ و ماه شده. امیدوارم روزهای خوب و خوشی رو در پیش رو داشته باشین. به خدا می سپارمتون. خدانگهدار
مامان و بابا
18 فروردین 94 10:35
سلام مامانی عیدتون مبارک امیدوارم با نی نی ناز هزاران عید رو باهم سپری کنین از طرف من نی نی نانازی رو ببوس
مامان منصوره
پاسخ
فداااای مهربونیات گلم
مامان نازار
19 فروردین 94 13:07
33 ماهگیت مبارک عزیز دل خاله سلام مامان منصوره جونم .... النای ناز خاله رو ببوس ... تمام پستایی که نخوندم و همه رو با هم خوندمممممممممممممممم
مامان منصوره
پاسخ
قربووووونت خااااله مهربون،شما همیشه به من و دخترم لطف داری،ببوس یسنا جون خاله رو
✿مامان آروشا✿
22 فروردین 94 8:55
مامان منصوره عزیز سلام اول از هر چیز سال نو و روز زن رو بهتون تبریک میگم. امیدوارم روزگار بر وفق مرادتون باشه و لحظه لحظه سال جدید براتون پر از شادی و طراوت و خوشی و سلامتی باشه. هزار ماشاا... به النای نازم. چقدر بزرگ و ماه شده. چه عکس های قشنگی. منتظر پست های جدیدتون هستم. مواظب خودتون باشین. النای نازم رو از طرف من ببوسین.
مامان منصوره
پاسخ
ممنون بابت دعااااای قشنگت،ببوس آروشا جونو
مامان خدیجه
1 اردیبهشت 94 13:27
عزیزم نیستی نگرانت شدم امیدوارم در سلامتی کامل باشید