الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

همه دنیای منی.....

1393/10/22 17:26
نویسنده : مامان منصوره
960 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دانم چشمانت با من چه میکند ؟ فقط وقتی که نگاهم میکنی چنان دلم از شیطنت نگاهت می لرزد که حس میکنم چقدر زیباست فدا شدن برای چشمهایی که تمام دنیاست؟

وروجک رويايي ِ من

دنيا اگر خودش را بكشد نميتواند به عشق من به تو شك كند.

تمام ِ بودنت را حس مي كنم

... حاجتي به استخاره نيست عشق ما

... عشق من به تو عشق تو به من يك پديده است

... يك حقيقت ،صداي قلب تو ... صداي زندگيست.

زندگي را دوست داشته باش نازنين ِ من

زندگي را زندگي كن عاشقانه كودكانه...

حتا وقتي بزرگ شدي كودكانه زندگي كن

جانكم مادرانه ترين لحظه هاي امروزم همين لحظه ست.....

  همين لحظه كه با تمام جان ِ عاشقتم

. تو خوب ميداني كه من چقدردوستت دارم،

 تو خوب ميداني كه... من قرار ه تموم عمر کنار تو بمونم و تازه اين شروع زندگي ِ كودكانه ي تو ست.

 

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان و بابا
22 دی 93 23:36
سلام خانومی عزیزم خدا نی نی تو برات نگه داره گلم نی نی نازی هستش از طرف من ببوسش به وبلاگ منم سر بزن منم مامان دوتا نی نی هستم خوشحال نیشم سر بزنی
مامان منصوره
پاسخ
حتما عزیزم،مرسی که به ما هم سر زدی
افسانه
24 دی 93 9:11
سلام مامانی . وای ! چه متن قشنگی گذاشتی عزیزم ! خوش به حال النا جونی که مامانی به این با احساسی و مهربونی داره . ایشالله خدا دخمل نازتو همیشه سلامت نگه داره . ببوسش نازگل خاله رو .
مامان منصوره
پاسخ
مرسی افسانه جون،بوس واسه دختر نازت
مامان مهدیه
27 دی 93 14:35
مطلب قشنگی بود
دختر آسمونی
10 اسفند 93 13:44
چه عکسای عالی و نازی.