الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

روزت مبارک نفسم.....

1393/6/7 23:20
نویسنده : مامان منصوره
748 بازدید
اشتراک گذاری

دخترداشتن قشنگه

دختر داشتن یعنی رنگ زندگیت صورتی

دخترداشتن یعنی کمدی پرازلباسهای خوشرنگ

دخترداشتن یعنی اتاقی پرازعروسکهای ریزودرشت

دخترداشتن یعنی پچ پچ های شبانه مادرودختری کناریک تخت صورتی

دخترداشتن یعنی یک کشوپرازگل سرهای رنگی رنگی

دخترداشتن یعنی لاکهای رنگ ووارنگ

خنده های ازته دل - موهای بلند -دامن های زیبا و....

در یک کلام دخترداشتن یعنی عشق

    ازت ممنونم که دخترشدی

  ازت ممنونم که بهم دختر دادی.....

دوستت دارم فرشته ی کوچیکم.....روزت مبارک.....

پسندها (4)

نظرات (13)

مامان خدیجه
8 شهریور 93 9:31
خوشگلم روزت مباررررررررررررررررررررررک
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،
مامان نازار
9 شهریور 93 7:34
وای وای النای من کوووووووووووووووو این دختر خوشکله رو ... نگاهشو رژ لبشوو بخورم تو روووووووووووووووو عزیزم خدا حفظش کنه ... حسابی برای خودش تو تابستون آب بازی کرده هاااااااااا چطور متوری عزیزم چه خبرا ؟ چه می کنی با جیگر طلا ؟؟؟ راستی روز دخترم عالمی داشت... یه حس خوب یه حس فوق العاده خوبببببببببببببببب ای جان مادر ....
مامان نازار
9 شهریور 93 11:17
چبششششششششش عزیزم ... البته اینم بگم وقتی می گم وسط زندگیمونن یعنی وسطا وسطه وسط خوب یکی ازشون حمایت می کنه که وسطن دیگه وگرنه نبودن .... ولی کلا دارم سعی می کنم بیخیال بشم به خاطر دختر طلام اون چه گناهی کرده ... کلا صبر همه چیزو درست می کنه ... ای گفتی خط خطی رو دیوار حال میده فک کنم .. براما که خونه خودمون نیست و سازمانیه ولی همیشه تو ذهنم بوده تو این سن چه ها دیوارارو با مقوای سفید روزنامه دیواری بپوشونم و بهش بگم راحت نقاشی کنه که اذیت نشه
دختر آسموني
10 شهریور 93 12:51
الناي گلم روزت مبارك.با يه بوس گنده.
دختر آسموني
10 شهریور 93 12:51
اي جانم ماشا اله هر روز داره خوشگل تره ميشه.
مامان منصوره
پاسخ
چشات خوشگل میبینه عزیزم
h.e
10 شهریور 93 13:53
چه خانوم خوشملی خانومی با افتخار لینک شدید
فدایی محیا
12 شهریور 93 23:37
ای جووووووووووووون دلم.روزت مبارک خشگلم مرسی خاله مهربون،
مامان محیا جونی
15 شهریور 93 23:23
چه دختر خوشملی...عزیز دلم ایشالله همیشه بخندی....چقد عکسات قشنگنتل یطلددلبالبب ب... اینم محیا نوشته یعنی النا جون دوست دارم
مامان منصوره
پاسخ
عزیزم،مرسی محیا جون
مامان آروشا
16 شهریور 93 12:03
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان النای ناز و ملوسم روزت مباک.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون،بوس واسه آروشا جونی
دختر آسموني
17 شهریور 93 9:45
مامان الناي عزيز لحظه هاي ناب مادرانه ات پر از شادي.
مامان منصوره
پاسخ
lمرسی عزیزم
مامان نازار
19 شهریور 93 10:15
مامان منصوره جونم کجاییییییی خیلی وقته برای دختر نازمون ننوشتیا
مامان نازار
22 شهریور 93 7:00
مامان منصوره دیگه نگران شدم رسما ... الان حتما خوابید یه کم بگذره یه خبری بگیرم ازتون کجای دختر دلم هزار راه رفت
مامان لیانا
27 شهریور 93 2:24
خیلی خیلی متن قشنگیه واقعا هر خطشو میخوندم لیانا و وسایلش جلوی چشمم میومد اگه اجازه بدین این متنو تو وبلاگ لیانا بزارم..فداش بشم من چقدر ماشالا بزرگ و خانوم و صد البته خوگل شده این عسلی..حتما حتما براش اسپند دود بده مامانی..چه لباسای خوشگلی هم میپوشه کوچولو کیجا
مامان منصوره
پاسخ
با کما میل عزیزم،ببوس لیانا جونو