الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

27 ماهگیت مبارک.....

1393/3/27 15:50
نویسنده : مامان منصوره
312 بازدید
اشتراک گذاری

        27 ماه از اولـــــــــــــــین نگاهمون میگذره

        27 ماه از اولیـــــــــــین بوسیدنمون میگذره

         چقدر زود گذشت.....

         دلتـــــــــــنگم،نگرانم...

          تو مثل برق و باد داری بزرگـــــــــــ میشـــــــــ.....

          دلم برای غلتیدنت.....

          سینه خیز رفتنت.....صدای ناز نامفهومتــــــــــ.....

          اولین قدمهات تنگــــــــــــــــ میشـــــــــــــــــــه.....

          نگرانم داری بزرگـــــ میشی.....

          انقدر تند و سریع که من بهت نمیرسم.....

          هر روز کلمه های تازه.....

          هر روز شکل تازه حرکات.....

           هر روز شیرین تر.....

           هر روز خاص تر.....

           ولـــــی من همون مــامــانــم.....

            هر روز گیج تر(از بس ممثل یه جوجه دنبالم میدویی)

            ولـــی هر روز با انرژی تر.....

            هر روز خوشحالتـــر.....

            چون تـــو رو دارم.....

            27 ماهگـــــیت مبارکـــــ شیرینـــــم.....

93/3/23

 

 

پسندها (6)

نظرات (12)

ابجی سجا
27 خرداد 93 15:59
اپیــــــــــــــم
✿مامان آروشا✿
1 تیر 93 13:33
النای نازم عزیز دلم 27 ماهگیت مبارک. شما که خودتون عروسکین این عروسک رو هم بردی بودی آب بازی. امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشین.
مامان منصوره
پاسخ
ممنونم عزیزم،بدون عروسکش هرگز،مرسی بابت دعای قشنگت،
دختر آسموني
2 تیر 93 14:06
ممنونم منصوره جان كه به ما سر زدين. به اميد دوستي هاي بيشتر. الناي خوشگل رو ببوسين.
مامان کسرا
3 تیر 93 8:40
خدای خوب همراه همیشگی لحظه هات باشه النای قشنگم آمین عزیزم،ببوس کسرا جونو
مامان فائزه
4 تیر 93 2:41
سلام النا جون و مامانش مامانی!این همه وقته ما نبودیم هنوز النارو عروس نکردی که پس!!!!!! ناز شده بزرگ شده ملوس تر شده خدا حفظش کنه
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،قربونت برم
مامان محیا نازنازی
6 تیر 93 16:38
مبارک باشه عزیزم بزرگ شدیا...ایشالله سالمو سلامت باشی...بیچاره اون باربیه تحت هر شرایطی تو دست الناستمیبوسمت خوشگلم مرسی مامانی،آمین،آره بخدا،بوس
نیلوفر/مامانه روژینا
10 تیر 93 1:36
27 ماهگیت مبارک عزیز دلم. فدات بشم که داری خانم خانما میشی . مامانی خصوصی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،روژینا جونو ببوس
دختر آسموني
11 تیر 93 9:55
النا جوني ايشااله هميشه خوش و سالم باشي . مي بوسمت. راستي ما هم آپ هستيم.
دختر آسموني
11 تیر 93 9:56
راستي شما به جمع دوستاي ما پيوستين. و لينك شدين. شما هم لطفا. ممنون.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی،شما هم لینک شدی عزیزم،ببوس دخت گلتو
مامان لیانا
11 تیر 93 16:35
عزیزم النای خوشگلم 27 ماهگیت مبارک انشالا تنت سالم و دلت شاد باشه l
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم بابت دعایی قشنگت،آمین،ببوس لیانا جونو
مامان نازار
12 تیر 93 6:43
سلامممممممممممممم اول از همه بگو چی به این دختر طلا می زنی که اینقد شیرینه و این همه نمکییییییی بهما هم یاد بده به دختر پلامون بزنم اول از همه دلیل نبودن این چند وقت امتحانای مسخره بعدشم حال نداریم الانم به خاطر خونریزی دکتر بهم 1 ماه فعلا استراحت مطلق داده تا وضعیتم مشخص بشه برای ماهای بعد بارداری احتمالا امروز برم خونه مامان چند روز مامان پیشمبود که سختشه دور از خونش ... برم اونجا نت ندارم گفتم بیام بنویسم که نگرانتون نکرده باشم .... روی گل دختر گلمون رو ببوس
مامان آیسو وآیسا
25 تیر 93 15:03
عزیزززززز دلم بوس به روی ماهت ماهگردت مبارررررررک ۱۲۰ ساله شی خاله منصوره جون الان که دارم برات نظر میزارم ایسا رفته رو کابینت آشپزخونه وهمه چی که به دستش برسه داره میفرسته پایین امیدوارم تاخیرمو بقبولی در دیر سر زدن که فکر کنم عذرم موجهه بازم شرمنده دوست مهربوم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،آمین.....درکت میکنم خودم یه زلزله دارم.....