الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

26 ماهگیت مبارک عزیزم.....

1393/2/28 1:42
نویسنده : مامان منصوره
367 بازدید
اشتراک گذاری

یک حبه قند،در فنجان قهـــــوه ی تلخ شیـــــرین نمی شود،

دو حبه قند،در فنجان قهـــــوه ی تلخ شیرین نمی شود،

سه حبه،چهار حبه،پنج.....

اصلا تو بگو یه دنیا قند،در این دنیای تلخ،نه.....

اگر تو نباشی این زنـــــدگـــــی شیرین نمی شود.....!

دختر کوچولوی من نفسمی تـــــو.....

26 ماهگیت مبارک نفسم

دوستت دارم عزیز دل مامان،میوه ی دل مامان،همیشه شاد شاد باش نفسم.....

پسندها (3)

نظرات (11)

سیما محمدعلی
28 اردیبهشت 93 15:06
مامان منصوره گل سلام عززززیزم قربون النای نازم. خدا حفظش کنه. دختر نمکی گلم 26 ماهگیت مبارک. امیدوارم همیشه در کنار مادر و پدر مهربونت سلامت و شاد باشی.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی سیما جون بابت دعای قشنگت،
مامان کسرا
29 اردیبهشت 93 13:03
عجب حبه قند خوشملیه این النا خانووووم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آیسو وآیسا
30 اردیبهشت 93 9:52
ماهگردت مبارررررک النا جوووووووونم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی دوست خوبم،ببوس دخترای گلتو
مامان لیانا
31 اردیبهشت 93 2:59
فرشته کوچولوی ناز 26 ماهه شدنت مبارک برات سلامتی ..شادی و موفقیت آرزو دارم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون،
مامان نازار
4 خرداد 93 6:56
سلام عزیزهدلم دختر نازمونخوبه ببوسش از طرف من ممنون خاله منصوره شمالطف دارید به من و گل دخترم ... بالاخره منم دختر دار شدم وای منم مادر زن می شم ..... ای جان چقد دختر داشتن شیرینه .... ولی یه کم نگران آینده و تربیتشم ... خیلی بهش فکر می کنم خیلی نگران خواهرتون نباشید دختر خواهر من تمام 9 ماه لک داشت و تا اخر بارداری امپول پرژسترون تزریق می کرد و شیاف اصلا نگران نباش عزیزم ... فقط خواهریتون استراحت بکنه همین ... استراحت کامل کامل توکل بهخدا ان شالله یه نی نی صحیح و سالم .... اره درست حدث زده بودید ممنونم
مامان محیا نازنازی
5 خرداد 93 16:34
خوش به حالت چه حالی میکنی،عافیت باشه خوشگلم
مامان منصوره
پاسخ
واقعا،ایشالله همیشه همه بچه ها شاد باشن،آمین،بوس واسه محیا جون
مامان صغر ی
7 خرداد 93 22:00
فدات بشم عزیزم خیلی خیلی خوشمزه ای
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفته،ببوس سینا جونو
مامان صغر ی
7 خرداد 93 22:00
از بعثت او جهان جوان شد ، گیتى چو بهشت جاودان شد این عید به اهل دین مبارک ، بر جمله مسلمین مبارک . . .
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،همینطور به شما
نیلوفر/مامانه روژینا
9 خرداد 93 2:01
26 ماهگیت مبارک النای عزیزم.بووووووووووس.راستی عافیت باشه خوشگل خانم.معلومه اب بازی خوش میگذره شیطونک.
مامان منصوره
پاسخ
مرسی نیلوفر جون،ببوس روژینا جونو
مامان نازار
11 خرداد 93 11:53
سلام مامان منصوره جونم دختر گله من خوبه ؟؟؟ ادرس وب نی نی رو عوض کردم .. بااین ادرس بیا دیگه پیشمون خانومی . خیلی وقته ننوشتیا چرا ؟؟؟؟ از خواهری بگو ؟ حالش بهتر شد ؟ لکه بینیش بر طرف شد ؟؟؟
مامان نازار
13 خرداد 93 7:41
ای وایییییییییییییی خدای من چیزیتون که نشد ؟ وای خدای من اینه شکست رو دستت؟؟ خودتون چیزیتوننشددددددددددد وای هول کردم یادم رفت سلام بدم عزیزه دلم هیچ کدوم که توریتون نشده ؟؟؟ ای خدا همه نی نی ها رو حافظ باش ... و همه مامانای مهربون نی نی ها رو برای خواهرتون خوشحالم خیلی خوشحال ان شالله بارداری شیرینی داشته باشه ... خوب لگه بینی گاهی پیش میاد دختر خواهر منم داشت تا اخر بارداریش مدامم شیاف و امپول می زد تا اخرین روز .... به خواهری بگو نگران نباشه از حال و روزه منم بخوای خوب .. این روزا یه سری مسائل حل شده چیزای جدید اومده مثل بالا اومدن اسید معدم که همش تو گلومه و به سرفه می ندازتم ... یا احساس سنگینی و پر بودن همیشگی معده تنگی نفش شدید و بی خوابی شبونه و چرت زدنا تو طول روز ... اگه اداره نبودم خیلی شرایطم بهتر بود واقعا بارداری و سر کار رفتن مصیبته عظماس تازهز امتحانامم شروع شده تا 4اداره بعد بدو. بدو اماده کردن ناهار بعدش یه چرت از بی خوابی بعدش درس و اماده کردن شام شب و ناهار فردا .... جالب اینجاس به هیچ کدومشم درست و درمون نمی رسم .... اه و ناله بسه ..... خوبم عالی چون دختر گلم کنارمه من قویم قوییییییییییییی با تمام وجود تمام تنهاییییییییی ها شما چه خبر خیلی وقته از دختر گلم ننوشتیدا