الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

نوروز 93......

1393/1/17 19:30
نویسنده : مامان منصوره
350 بازدید
اشتراک گذاری

 اول به همه دوستان عزیز سال نو رو تبریک می گم و براتون توی سال جدید بهترین ها رو آرزو میکنم،

روزهای آخر اسفند که انقدر بدو بدو کردیم از خستگی داشتم می مردم  و بلاخره در دقایق 90 سال 92  تموم شد،

سال 93 سومین سالی که تو پیش من و بابایی بودی عزیزم انشاالله 120سال زنده و سلامت باشی،

سال اول 7 روزت بود و الان خانمی شدی واسه خودت،

و از این بابت خدارو روزی هزار بار شکر میکنم،

خدای مهربون من:

دلم میخواد ازت یه دنیا تشکر کنم به خاطر همه نعمتهای خوبی که تو سال 92 به من دادی،سلامتی و سعادت،و آرامشی که تو این سال داشتم،

 می خوام تو سال 93 با انرژی و توان بیشتری برای خوشبختی تلاش کنم،آرزوی خوب کنم،و با تمام وجودم لذت ببرم،

می خوام تو سال جدیدشادتر،راضی تر و صبورتر باشم،

می خوام واسه النا بیشتر وقت بزارم و از بودن در کنارش و بازی کردن باهاش نهایت لذت و ببرم چون میدونم این روزها،روزهای زیبایی بزرگ شدنش،روزهای شاد کودکیش دیگه بر نمی گردند،

می خوام یه همسر فوق العاده و یه همسر خوب تر باشم،

و هزار آرزوهای ریزو درشت دیگه که همه رو تو دفترم نوشتم و میدونم برای رسیدن به اونها کمکم می کنی، 

دوباره تو این سال جدید خانواده کوچیک 3 نفرمون رو به خودت می سپارم و می دونم که مثل همیشه برای ما بهترینها رو می خوای،#یا رب العالمین#

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نی نی
18 فروردین 93 11:43
سلام به مامان منصوره گل و گلاب و مهربون مامان النای ناز و خوشگل شما لطف دارید به من و نی نی ... ممنونم وای ان شالله ان شالله سال 94 چه عیدی بشه نی نی اون موقع توکل به خدا 5 ماهشه ای جانه من .... خدا رو شکر منم برای تمام تشکگرایی که از خدا کردی یه خدا رو شکر دیگه اضافه می کنم ان شالله جمع سه نفریتون همیشه شاد شاد شاد ...
مامان منصوره
پاسخ
ممنون بابت آرزوی خوبت،ایالله جمع 3 نفره شما هم همیشه شاد شاد شاد
مامان نی نی
18 فروردین 93 11:49
مامان منصوره جونم واقعا رو به قبله بودم تا 2 روز پیش که امپول زدم و شروع کردم دمیترون خوردن واقعا داشتم از بی ابی می مردم .... خدا خیر بده این کشفیات دانشمندارو قبل از بارداری از بس این و اون در مورده قرص ضد تهوع بد گفته بودن من با خودم شرط کرده بودم مردمم نخورم ... ولی دیگه شرایط خیلی غیر قابل تحمل شد ... اصلا روزم شب نمی شد .... دکتر هم گفت این تهوع فوق العاده روی مغز جنین اثر بد داره .... خدا رو شکر که النا کوچولو صحیح و سالم وشیطون بلاست خدا حفظش کنه عزیزم ...
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،خوشحالم که خوبی الان،ایشالله نی نی شمابه سلامتی به دنیا بیاد
مامان آیسو وآیسا
18 فروردین 93 19:52
سال نو مبارررررررررررررررررررررررررک
مامان منصوره
پاسخ
مررسی گلم.