الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

لحظات ناب......

1392/12/16 16:40
نویسنده : مامان منصوره
285 بازدید
اشتراک گذاری

♥در آستانه دو سالگی این روزها،من،تو دو سال پیش سیر می کنم...... و تک تک لحظه های نابش رو زندگی میکنم،بعضی وقتها حتی چشم ها رو می بندم و سعی میکنم لحظاتی رو که تو دلم تکون میخوردی حبس کنم،چقدر شیرینه با تو بودن و از تو گفتن،فرشته ی نازم،النای قشنگ م،!روز به روز عاشقانه تر میپرستم ت،و روزی هزار بار به خاطر داشتن وجود نازنینت خدای خودم رو شاکرم،

یک هفته دیگه تا تولد شیرین ت باقی مونده تا زیبا ترین روز زندگی ما،تا دوباره عاشقی رو تجربه کردن،تا دوباره معنی زندگی رو دریافتن،تا بوی بهشت رو پیچیدن،تا پاک شدن،تا مادر شدن،......

دو سال تک تک لحظاتم تو بودی،با تو خندیدم،با تو گریه کردم،و......با تو بزرگ شدم،

النای من،بهشت من،گل اسفندی من،......خدا با لطــــــف آورده تو رو تو سرنوشــــــت من......

آآماده شدیم بریم عروسی...... 

اینجام بیرون تالاره ...... 

            ♥♥♥♥♥♥عاشقتم بچه جون م!♥♥♥♥♥♥

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آیسو وآیسا
16 اسفند 92 17:27
وای النا نازی خوشتیپ کردی داری میری عروسی تا تولد دو سالگیتم چیزی نمونده آره مامانی میکوشنمون تا خوش تیپشون کنی،بوس واسه جیگر طلا ها
sara
16 اسفند 92 20:36
چه دخمل نازیییییییییییییی یه عالمه بوسسسسسسسسسسس
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عمه جون بوس
مامان شازده پاشا
17 اسفند 92 10:51
مامان منصوره
پاسخ
بوس واسه پاشا جون
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
17 اسفند 92 20:10
سلام عزیزم چه پرنسس ناز و دوس داشتنی پیشاپیش تولدت هم مبارک باشه گلم خیلی ممنون که بهم سر زدی از آشنایی باشما خیلی خوشحال شدم لینک شدی شما
مامان منصوره
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم که بهمون سر زدی با افتخار لینک شدی،مرسی چشات ناز میبینه،
ღ¸.• یه مامان ِ شیطون •.¸ღ
17 اسفند 92 20:12
راستی چه جالب همه لینکات نی نی های هم اسم دخملی هستن خیلی ایده ی باحالیه خوشم اومد
مامان شازده پاشا
18 اسفند 92 21:31
خانم خوشگله ازخواب بیدارشده بودی توعککککس؟؟؟؟؟
مامان منصوره
پاسخ
آره عزیزم میبینی چقدر آروم و بی حوصله،
مامان مانلی
20 اسفند 92 11:06
چه دخمل ناناسی خیلی خوشمل شدی عزیزم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی مامانی،بوس واسه مانلی جون
مامان لیانا
22 اسفند 92 0:50
الهیییی چقدر ناناز شدی خوشگلم.. موهات چقدر خوشگل جمع کردیبوسسسسسسسسسس
مامان منصوره
پاسخ
مرسی مامانی چشات ناز میبینه،بوس واسه دختر نازت،
ماجون
23 اسفند 92 20:50
تولدت مبارک النا جان به ماهم سر بزن
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،حتما
مامان محیا نازنازی
24 اسفند 92 20:28
سلام مامان منصوره خدا دخترتو براتون حفظ کنه،به ماهم سر بزن خوشحال میشم باهم در ارتباط باشیم پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان محیا نازنازی
24 اسفند 92 20:30
راستی تولدت مبارک عزیزییییییییزم
مامان منصوره
پاسخ
حتما عزیزم آدرس وبلاگتو بده،بوس واسه دختر گلت،
مامان محیاآرام جانم
5 فروردین 93 20:11
هزار ماشالا روز بروز نازتر میشی
مامان منصوره
پاسخ
چشات ناز میبینه دوست عزیز،بوس