الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

و تو با سرعت نور 22 ماهه شدی......

1392/10/1 12:25
نویسنده : مامان منصوره
257 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر مهربونم،......

عزیز دل مامان 22 ماهگیت مبارک،آره چقدر زود میگذره روزهای با تو بودن با اینکه دلم واسه روزهای نوزادیت تنگه ولی عشقم خوشحالم از اینکه دیگه خیلی چیزها رو متوجه میشی،خوشحالم از اینکه احساساتمونو،خوشحالیمونو،ناراحتیمونو درک میکنی مثلا یه شب که سرم درد میکرد و زود خوابم برد احساس کردم یه فرشته داره بوسم میکنه تا اون موقع هر وقت ازت در خواست میکردم این کارو میکردی ولی اون شب،اگه بدونی چقدرواسم لذت بخش بود،آره خوشحالم که داری همدمم میشی......

با خودت بازی میکنی،عروسکتو میخوابونی،مسواک میزنی،نخ دندون میکشی،......هر کاری ما میکنیم تقلید میکنی،همه کارتوناتو حفظی،اداهاشونو در میاری،یاد گرفتی اگه میخوای بری تو اتاق در بزنی بری داخل،واسه همین هی در اتاقتو میبندی دستتو مشت میکنی و در میزنی بعد میری داخل اگه بودنی چقدر این موقع ها دلم میخواد گازت بگیرم......

خلاصه خانومی شدی واسه خودت...... 

 

روانه ات میکنم هر لحظه به سوی آینده ای آرامشادآزادسلامت 

اخمتو بخوررررررررررررررررم من ...

شما از عشق و عاشقی چیزی سرت میشه؟من عااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم...... 

 

اینجام داری نی نیتو میخوابونی...... 

داری با چه دقتی کارتون میبینی...... 

اینم از لاک زدنت...... 

یادم رفت بگم قرتی هم تشریف داری این لباسو می پوشی،میزتو میزاری میری جلوی آینه خودتو میبینی،کلی واسه خودت ادا در میاری بعد تکون میخوری یعنی آهنگ بزارین نی نای کنم ،قربونت برم من عزیزکم...... 

اینم از کرم زدنت...... 

 

بله  اینم روژ گونه زدنت...... 

تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمیکردم......دختر بی همتای من...... 

روزهایمان را با تو نفس میکشیم ......نفسمان شدی عشقم......

دووووووووووووووستت دارم عززززززززززززیزززززززززززم...... 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 1:18
"شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه، نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما؛ شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود." یلداتون مبارک...بیست ودوماهگیت مبار ک عزیززززززززم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزمشب یلدایی شما هم مبارک.میبوسمت.
مامان سینا
1 دی 92 11:27
ای جوووووووووووووووونم آدم دلش میخواد بخورتش ماشالا
مامان منصوره
پاسخ
مررررررررررررسی دوست جونی پسر نازتو ببوس
مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 12:34
بیست ودو ماهگیت مبارررررررررررک خشگلم
مامان منصوره
پاسخ
مررررررررررررررررسی خاله جونی
مامان پارمیس
2 دی 92 20:23
22 ماهگیت مبارک النا جون دوست داشتین لینک کنید
مامان منصوره
پاسخ
مرسی ،حتما لینک شدین عزیزم ف