الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

جشن چند قلوها.....

1392/8/6 17:32
نویسنده : مامان منصوره
238 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر قشنگ و با نمک من.....

عروسکم امرو ز جمعه 5\8\92 تو پارک بوستان جشن چند قلوها بود من و شما و زندایی با پسر دایی مهدی رفتیم, هر چند ما که از جشن چیزی نفهمیدیم آخه جیگر مامان همش لج میکردی و منم در حال دور دادنت.....

عزیزکم نمیدونم این روزها چقدر لج باز و بی نهایت بد غذا شدی،حدس میزنم بخاطر دندونت باشه،آخه  16 تا از دندونات کامل شده،الان دیگه دندونایی کرسیت و دیده نمیشه،

النا،دختر بی نظیرو مهربونم،این روزها بانمکیهات و شیرین زبونیهات به اوج رسیده،!گاهی دلم میخواد بتونم زمان رو متوقف کنم،مثلا وقتی منو ناز میکنی یا می بوسی.....ازت ممنونم بخاطر تمام این لحظه ها،و این شادیهای که بی منت به ما میبخشی،به خاطر بودنت،مهربونی و خنده هات،ممنونم که خالق تمام لحظات نابی..... 

اینجا هم یه جای رو مشخص کرده بودن بچه ها نقاشی بکشن ,شما هم اومدی چشم چشم دو ابرو بکشی،.....



                          ♣     همیشه سلامت باش گلم     ♣


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نسیم
7 آبان 92 22:55
سلام منصوره جون عکسایی که از النا جون گذاشتی خیلی قشنگه قربونش برم مطلبات هم خیلی قشنگ و لطیفه و پر از عاطفه من خیلی لذت بردم النا رو ببوس




سلام عزیزم،نظر لطفته.شما هم فاطمه جونو ببوس،دلم واستون تنگ شده


نیلوفر/مامانه روژینا
14 آبان 92 1:52
سلام عزیزم ممنون از اینکه به وبلاگ دخترم اومدی وبراش یادگاری گذاشتی وتولدش رو تبریک گفتی.ماشالله دختر نازی دارید خدا نگهش داره.از اشنایی باهاتون خوشحالم.با افتخار لینکتون کردم.


سلام.مرسی عزیزم،ازتون ممنونم.دختر خوشگلتو ببوووووس.
مامان محمدطاها
15 آبان 92 6:42
سلام بر این دخترناز و مامان گلش
ممنون که بهما سر زدید


خواهش میکنم عزیزم.من با اجازه شما لینکتون کردم.بوس واسه پسر نازت.
مامان محمدطاها
17 آبان 92 11:56
ماهم با افتخارلینکتون میکنیم







مرسی عزیزم.امیدوارم دوستهایی خوبی واسه هم باشیم.بوووووس واسه پسر نازت.
مامان آنیساوپریسا
19 آبان 92 11:44
به به چه دخمل نازیخدا حفظش کنه