الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

19 ماهگیت مبارک.....

1392/6/26 17:50
نویسنده : مامان منصوره
354 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم ارزشمند ترین دارایی من.....

اینو بدون که بهترین اتفاق زندگی من و پدرت هستی.....

تو با اومدنت به زندگی ما معنی تازه ای بخشیدی..... 

چقدر زیباست این دقایق با هم بودن ودر کنار هم خندیدن.....چقدر زیباست حس خوب مادر بودن.....

خدایا توانی به من بده تا در کنار دخترکم بمانم.....تکیه گاه تمام لحظه به لحظه زندگیش باشم.....

خدایا مرا با او به تمام آرزوهایمان برسان.....

 

                           ♣.....تمام ناتمام من با تو تمام میشود..... ♣  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نسیم
29 شهریور 92 16:32
سلام منصوره جون من مامان فاطمه کوچولو هستم وبلاگ النا با اون عکس های بامزش خیلی دیدنیه خوشحال می شم به وبلاگ دخترم سر بزنی
مامان الهام كوچولو
21 مهر 92 17:50
سلام عزيزم. چرا نمي اپييييييييييييييييييييييييييييييييييييييخوبي؟النا جون چطوره؟ببوسش


سلام عزیزم-الهام کوچولو خوبه.ماشالله انقدر شیطون شده در گیرشم.توام الهام و ببوسش.