الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

النا 15 ماهه شد

1392/4/25 10:55
نویسنده : مامان منصوره
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم.شیرینی زندگیم.15 ماه گذشت از روزی که اومدی و به خونمون مهربونی آوردی و چه زود گذشت انگار همین دیروز بود که من بیصبرانه انتظار میکشیدم بیای و به زندگیمون عشق بیاری و تو اومدی و با دستای کوچیکت هدیه کردی به من دنیای زیبای مادر بودن رو.من دارم میبینم قد کشیدنت رو خانم شدنت رو و این لذت بخش ترین چیز دنیاست.

 

 

 

خدا رو شاکرم.هر روز صبح چشامو که باز میکنم اولین چیزو اولین کسی و میبینم تو هستی تویی که نفس کشیدنت به من امید میده.

با اینکه دلم میخواد زودتر بزرگ بشی. ولی دلم هر روز واسه روز گذشته تنگ میشه.

پانزدهمین ماهگرد زندگیت مبارک بهترین بهانه زندگیم.

و اینکه دیگه خیلی شیطون شدی.بابا سعید ام نمیتونه از دستت تکنون بخوره.همه جا دنبالشی اگه نگیرتت گریه میکنی و پشت سر هم صداش میکنی.دعید دعید دعید(سعید).

ببخشید مامانی اگه عکساتون یکم بی کیفیته آخه دیگه ورجه ورجه کردنت زیاد شده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بابای الیسا
25 تیر 92 11:59
ای جانم خوشگل خانم
سیدجواد
8 مرداد 92 23:53
ماشالله به این خوشگل خانومی خدا حفظش کنه خیلی وبلاگ قشنگی داره