الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

تولد یک سالگی

1392/4/19 19:35
نویسنده : مامان منصوره
338 بازدید
اشتراک گذاری

...گل دختر عزیزم تولدت مبارک عزیزکم.....

النا جون.پارسال مامان این موقع تو بیمارستان بستری شده بود تا تو به دنیا بیای.امروز روز تولد توست روزی که خدا تو رو به ما داد.روزی که اسم من مادر شد!من هم مادر شدم.....با وجود تو.....با به دنیا اومدن تو.....

اصلا باورم نمیشه النای من!این یک سال مثل برق و باد گذشت.تو چقدر بزرگ شدی .....

 

النا تو قشنگترین اتفاق زندگی منی.....با همه سختیهاش این یک سال هم گذشت.....راستش الان احساس قدرت میکنم .....حس میکنم یکسال از پسش بر اومدم.با اینکه خیلی وقتها خسته میشدم.داغون میشدم.اما مادر شدن از اون تجربه هاییه که به سختیش می ارزه و آخر سختیهاش شیرینی قشنگی هست.....

اگه بدونی الان تو دلم چه خبره.....همش یاد پارسالمو اولین لحظه ای که دیدمت .....خدایا شکرت به خاطر داشتن این فرشته ای که پارسال چنین روزی بال بال زد و اومدنشست وسط زندگی من و باباش.....خدایا هزار هزار مرتبه شکرت.....

دختر عزیزم عاشقتم با تمام وجودم.....و هر روز هم عاشقتر میشم.....!

 

 

 

واما تولدتو جشن  گرفتیم خیلی خوش گذشت همه مهمونا بودن و جایی عمه سحر و پسر عمه آرش خیلی خالی بود آخه اونا بوشهر زندگی میکنن. 

 

 

 

 

اینم عکس پسر عمه آرش که پیشمون نبود

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

متین من
22 تیر 92 15:54
متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده دوستان برای رای دادن گوشی تون بردارید 174 به 20008080200 ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کنید ممنونم