الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

تولدت مبارک همه زندگی من.....

1394/2/4 23:31
نویسنده : مامان منصوره
1,260 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم!

یک بهار،یک تابستان،یک پاییز و یک زمستان را دیدی !

از این پس همه چیز جهان تکراری است،

جز مهربانی.

(نیمایوشیج)

 

النای من!

سه ساله که با هم بهار، تابستان، پاییز و زمستان رو دیدیم . از این پس تویی و مهربانی و عشق که هیچ وقت تکراری نمی شن.

دختر عزیزم

سه ساله که من شدم مادر. همه چیز رو رها کردم برای این که بتونم تک تک لحظه های بزرگ شدنت رو ببینم. دستان کوچک و پاهای کوچکت جلوی چشمام بزرگ شدن. تمام لحظه های با تو بودن در ذهنم ثبت شده. لحظه هایی که هیچ دوربینی نمی تونه ثبتشون کنه. لحظه هایی که فقط من بودم و تو و خدایی که تو رو به من داد. من و تو از همون اول خلقتت با هم بودیم نفس به نفس. تو جلوی چشمام قد کشیدی. چشمان کوچیک و نازت کم کم تونست همه چیز رو تشخیص بده . برام دست دستی کردی . بای بای کردی. تونستی بشینی. تونستی معنی کلمات رو درک کنی و اولین دفعه که ماما صدام کردی ،اولین غذا خوردنت، اولین توپ بازیت ، اولین ایستادنت همه و همه ، هیچ وقت از یادم نمی ره. چه خاطرات زیادی دارم خدایا. موجود به این پاکی رو گذاشتی در دستام تا زیر نظرت بزرگش کنم. خدایا خودت پناهش باش.

النا سه ساله که بابایی شده پدر و تلاش می کنه به عنوان پدر. سه  ساله که تو شدی گل دختر  بابایی و بابایی چه ذوقی می کنه وقتی می بینه هر روز یه چیز تازه یاد می گیری و چه ذوق بیشتری کرد وقتی صداش میکنی بااا جون،.....

سه ساله زندگی دو نفره ما با وجود تو ، رنگ و بوی دیگه ای گرفته. کم نیستن لحظه هایی که صدای قهقهه هات فضای خونه رو پر می کنه و ما مسرور و خوشحال به خاطر وجود تو.

النا  راهی که در پیش داری خیلی طولانی و پر پیچ و خمه. تا آخر راه محکم و بدون ترس برو. دستان من و پدرت هر لحظه آمادست تا اگه لغزیدی محکم دستات رو بگیره، سینه ام هر لحظه آمادست تا اگه شکست خوردی پناه اشک هات بشه، زانوانمون هر لحظه آمادست تا دست هات رو بر اون ها بذاری و برخیزی، النا ما تا آخر راه محکم و استوار همراهت هستیم. همیشه با تو هستم و در پناه همون خدایی که همیشه با من بوده و می دونم با تو نیز خواهد بود.

  تولدت مبارک گل دختر مامان.....

 

لباس تولدت کار خودمه.....

تزییناته تولد با تم کفش دوزک هم کار خودمه.....

اینم هدیه تولدت ازطرف من و بابایی

تو بهترين حسّي

تو زیباترین سرودی

تو  تمام ناتمام منی

هنوز نمي داني چقدر ميخواهمت

هنوز نمی فهمي ، اينجا كه من ايستاده ام كجاست

هنوز نمی دانی که چقدر دل به تو بستم

زندگي كن بهانه ي قشنگ من براي عاشقي

زندگي كن و آرام آرام بزرگ شو

برايت لحظه ها ر ا شاد آرزومندم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

قیچی سبزی خردکن
4 اردیبهشت 94 23:42
قیچی مخصوص آشپزخانه • ۱۰ تیغه برای خرد کردن سبزی ، پیاز ، کاهو و ... • استفاده راحت و سریع • بهمراه محافظ و تمیز کننده تیغه ها • دسته های ارگونومیک و ایمن • صرفه جویی در زمان و انرژی قيمت : 35000 تومان اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی http://forosh.biz/Detail.aspx?q=elect8446&s=58488
مامان خدیجه
5 اردیبهشت 94 8:51
تولدت مبارک عزیزم دست مامانی هم درد نکنه با هنرنماییهاش ایشاالله 120 ساله شی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،ببخشید بخاطر نبودنم،ببوس گل دخترتو
مامان مهدیه
14 اردیبهشت 94 13:12
عزیزم تولدت مبارک
مامان منصوره
پاسخ
مرسی گلم
مامان لیانا
16 اردیبهشت 94 2:05
خدای من ببین اینجا چه خبره تولدت مبارک عزیزکم انشالا 120 ساله بشی تنت سالم و لبت خندون باشه..به به دست مامان هنرمند درد نکنه همه چیز عالی و در نهایت سلیقه مخصوصا لباس خوشگل النا جون..منصوره جان به نی نی وبلاگ انتقال دادم وبلاگ... www.lianamahkoochak.persianblog.ir آمین،ممنون بابت دعای قشنگت