الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

25 ماهگیت مبارک......

1393/1/24 20:58
نویسنده : مامان منصوره
430 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم......امروز 23 فروردینه و شما 2 سال و 1 ماهه شدی،وقتی به صورتت نگاه میکنم،وقتی چهره ی مهربو نتو نگاه میکنم،کلی انرژی میگیرم،یادم میره داشتم به چی فکر میکردم،این همه زیبایی دنیا در مقابل گرمای دستهای کوچیکت و زیبایی نگاه روشنت هیچه......

وقتی بغلم میکنی و منو میبوسی و میگی اجیجم(عزیزم)

وقتی از دستت عصبانیم و دعوات میکنم،دو تا اشک گلوله شده از دو تا چشمات میریزه  و میایی تو بغلم و میگی ددخشید اجیجم(ببخشید عزیزم)نمی دونم بخندم یا بخورمت،محکم بغلت میکنم و به خودم فشارت میدم تا بیشتر دادت در بیاد،چون اون موقع دلم میخواد بخورمت،

زیبا ترینم......جزء لبخند تو هیچ امیدی بالاتر نیست، جزء شادی تو هیچ شادی زیباتر نیست،دخترم بدان تنها بخاطر تو هستم و میمانم،بخاطر تو میبینم و میخوانم،......

از خدا سپاسگزارم،بخاطر دادن همچون دختری چون تو......

عزیز دل مادر......تمام آنچه دارم برای توست،تنها دخترم،دوستت دارم،...... 

و اینم عکس از زیباترینم...... 

 

 

پسندها (2)

نظرات (16)

مامان نی نی
27 فروردین 93 12:17
سلام منصوره جونم ببخشیدکه نگرانت کردم یه پست گذاشتم و همه چیز رو نوشتم خدا رو شکر نی نی سالمه سالمه خدایا شکرت .... ای خدا این خوردنی رو اینجوری نزار ای من ببینمش به خدا گازش گرفتم ... هزار ماشالله به قول ما چشمام کف پاش چقد خواستنی این دختر ... ای خدا واقعا مامان خوشسلیقه ای بودی خدا هم رو همین سایقت بهت هدیه آسمونی داده یه دختر ناز لباسه النا جون رو خیلی دوست داشتم معرکه بود و خیلی شاد و خوشگل ای جان فدای اون ژستاش ... چقد عزیزی خوووووودا
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،یکی از آرزوهام این بود که دختر داشته باشم،ممنونم از خدا،شما همیشه به النا لطف داری عزیزم،میبومت
مامان کسرا
28 فروردین 93 10:22
ماشاله چه خوردنیه این خانوم خوشکل میشه بخورمت ؟
مامان منصوره
پاسخ
ای جونم مرسی عزیزم از این همه اظهار لطفت،ببوس پسر نازتو
مامان مانلی
28 فروردین 93 11:49
ای جونم ماشالله چقدر بزرگ و ناناس شده این گل دخمل
مامان منصوره
پاسخ
مرسی دوست عزیزم،دختر نازتو ببوس
عمه سارا
28 فروردین 93 13:18
عمه فدای ناز نگات بشه 10 روزه ندیدمت دلم برات یه زره شده یه عالمه بوس واسه النا خوشگلم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عمه جون مهربون،زودی میام پیشت بوس
مامان نی نی
30 فروردین 93 14:03
سلام مامان یه فرشته آسمونی نازززز خوبی عزیزم آلنا خانومی خوبه از طرف من یه بوس گندش بکن این چه حرفیه عزیزه دلم من هر روز منتظر خوندن نظراته قشنگتون هستم شما این دوران رو پشت سر گذاشتید و تجربیات خیلی مفیدی دارید دیگه این حرف و نزنیاا من واقعا دوست دارم و خوشحالم که برام از تجربیاتتون می گید و چیزایی رو بهم گوشزد می کنید که رعایت کنم دسته گلت درد نکنه عزیزی .... به گوش جان نیوش می کنم می گن یکی از دلایل پایین بودن جفت نشستن زیاده که خوب تو اداره از 7 تا 4 بعد از ظهر..... ولی چشم سعی می کنم از این به بعد بیشتر تو خونه به حالت دراز کش باشم خانومی ..... ی ب و س ت سر جای خودش وحشتناک تر هم شده دکتر برام یه پودر نوشت که با اب قاطی کنمو و بخورم که داروخونه گفته امروز براش می اد خدا کنه اونو بخورم و ضرری برای نی نی نداشته باشه و خودمم راحت بشم واقعا سخته سختتتتتتتتتتتتت یعنی عذابه عذاب راه های مختلفی رو امتحان می کنم که نخوام فشار بیارم به خودم بازم مرسی خواهری می بوسمتون
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
مامان آیسو وآیسا
30 فروردین 93 18:37
روزت مبارررررررررررررررررررک دوستم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم ببوس دخترای گلتو
مامان محیا
31 فروردین 93 11:03
واااااای چه عکسای خوشملی عزیزم چه نازی،یه عالمه واسه النای ناز
مامان منصوره
پاسخ
چشاتون خوشگل میبینه عزیز دلم،بوس واسه محیا جونی
مامان نی نی
31 فروردین 93 14:24
سلام خواهری ... شناسنامه رو بی خیال محل تولد نوشته شده توی اون مهم نیست ... محل تولد من آغوش پر مهر شماست ...... از طرف النا جون نوشتم ... روزت مبارک خواهری من
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیز دلم ،روز شما هم مبارک
مامان لیانا
1 اردیبهشت 93 4:13
مامان مهربون روزت مبارک النا جونمو ببوسسس
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم روز شما هم مبارک
مامان شازده پاشا
1 اردیبهشت 93 11:44
25 ماهگیت مبارک پرنسس کوچولو
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خااله جونه مهربون
مامان سینا
1 اردیبهشت 93 15:17
خواندمت گل تا بدانی از همه گلها سری یک جهان گل دیده ام اما تو چیز دیگری خوب میدانی چرا؟ چون هم زنی هم مادری روزت مبارک
مامان منصوره
پاسخ
مرررسی عزیزم،ببوس سینا جونو
عشق مشکی یواش
1 اردیبهشت 93 22:57
سلام روزت مبارک
مامان محیاآرام جانم
5 اردیبهشت 93 22:16
ای جونم عکساش خیلی ناز شده عزیزدلم
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،چشات ناز میبینه،ببوس محیا جونو
مامان آیسو وآیسا
16 اردیبهشت 93 16:05
25 ماهگیت مبارک النا نازززززززززززززززززززززززی
مامان منصوره
پاسخ
مرسی خاله جووووون مهربون
مامانی آیلین
24 اردیبهشت 93 20:42
چقد نازی خاله جون
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم،چشاتون ناز میبینهبوس واسه آیلین جون
یگانه مامان ناردونه
25 اردیبهشت 93 0:24
سلام وای خدای من دخترتون خیلی ناز شده اینجا انشالله عروسش کنی عزیزم خوشبخت باشه اسپند دود کن براش
مامان منصوره
پاسخ
مرسی عزیزم چشات ناز میبینه،آمین