الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

18 ماهگیت مبارک.....

1392/6/10 19:46
نویسنده : مامان منصوره
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک نازم.....

امروز 18 ماهه شدی نفسم مبارک باشه.

دختر با نمک من این روزا انقدر کارهای جدید و جالب زیاد انجام میدی که نمی تونم همشو بنویسم.

عاشق تلویزیونی.....برنامه های با نی نی رو خیلی دوست داری مخصوصا تولی.و وقتی هم که تموم شد

mous رو میگیری که play کنی.و وقتی نمیاد میای دست ما رو میگیری که ما این کارو واست انجام بدیم.

بیرون رو خیلی دوست داری و تا بهت میگیم خداحافظ میگی بای بای.....و خیلی کارهای دیگه.کارت شده

 کاغذ و خودکارو میگیری و همه جا رو خودکاری میکنی.اول از تن خودت شروع می کنی.بعد میاری میدی 

به  ما و میگی چش چش (یعنی چشم چشم دو ابرو) کلا دیگه حسابی خوردنی شدی.ببخش نمی تونم

احساساتمو کنترل کنم وحسابی میچلونمت!..... 

 

النایی من نمی دونم وقتی این نوشته ها رو می خونی من پیشتم یا نه؟اگه بودم صدام کن تا از احساساتم بهت بگم چون واقعا قابل نوشتن نیست و اگه نبودم بدون فقط می خوام گذر ثانیه ها این دنیایی کودکانه ی زیبا رو ازت نگیره و همیشه شاد باشی نفسم.  

 

 

 

اینم از نقاشی کشیدنت.....

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)