الناالنا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات دخترم النا

مهمون جونی النا

1392/5/20 19:38
نویسنده : مامان منصوره
329 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز خونمون مهمون اومد الهام جون و مامانش.البته الهام جون یکم از من کوچولو تره یعنی الان که من 17 ماهمه اون 9ماهشه واسه همین همش بغل مامانش بود که یه وقتی من اذیتش نکنم.راستی از خاله جونیم(خاله خدیجه مامان الهام) تشکر میکنم که به مامانم یاد داد تا این وبلاگ رو واسم درست کنه.

اینم الهام کوچولو.خواستن ازمون عکس بگیرن من حوصله نداشتم فرار کردم. 

 

 

در آشنایی امروز برایت مینویسم تا در فراموشی فردا یادم کنی..... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یـﮧ دُخمَلـــ خالـﮧ :)
20 مرداد 92 19:44
سَلامـــ... بهـــ نی نی کوچولوی ما هَمـــ سَر می زنید؟؟؟
مامان الهام كوچولو
20 مرداد 92 23:04
جيگر دوتاييتونو بخووووووووورم


مرسی عزیزم.....